2010/07/21

Puikas neraud

Mēs visi jau no bērna kājas zinām, ka puikas neraud. Tā ir neapgāžama patiesība. Turklāt neraud ne tikai Latvijas, bet arī Spānijas puikas. 


Par to pat dziesmas ir sarakstītas. Migels Bosē (Miguel Bosé) par to dziedāja jau būdams vēl pavisam jauns. Tā kā nezinu, kā šeit ievietot smuku kastīti ar YouTube video, tad jums nāksies sekot šai saitei.



Es mi vida, no quiero cambiar
los chicos no lloran sólo pueden soñar
es mi vida no quiero cambiar
los chicos no lloran tienen que pelear
es mi vida ah! Es mi vida ah!



Tiktāl viss ir skaidrs, bet izrādās, ka arī šoreiz teorija nesaskan ar praksi. Spānijā puiši raud! Turklāt dara to bieži un publiski. 


Raud visu futbola fanu elks Ikers Kasiljass (Iker Casillas). Raud arī citi futbolisti. Raud Spānijas zelta puisis Rafa Nadāls (Rafael Nadal). Raud daudzi un dažādi realitāšu šovu dalībnieki. Raud veci vīri. Raud toreodori. Raud aktieri. Raud puišeļi. 


Un ziniet, viņi visi nemaz nekaunās par savām asarām. Mazliet neērti ir vienīgi man.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru